niedziela, 1 listopada 2015

Halloween oraz dzień na refleksję

Pomiędzy wszystkimi fotograficznymi postami związanymi z jesiennym wyzwaniem jest rudo, przyszedł 31 października i postanowiłam zrobić mały przerywnik w postaci postu dotyczącego Halloween.
Nie mam zamiaru rozpisywać się na temat tego czy jako katolicy powinniśmy obchodzić to "pogańskie" święto. Pokażę Wam natomiast rysunek, który poczyniłam z tej okazji. Przedstawia one mnie i mojego Misia w Halloweenowym wydaniu.



Osobiście ten dzień spędziłam na koncercie znajomego, któremu towarzyszył motyw przebierany ;)
Muszę przyznać, że byłam bardzo zadowolona z mojej stylizacji, ale jednocześnie jestem na siebie zła, bo nie zdążyłam zrobić porządnego zdjęcia całości. Mogę jedynie zaszczycić Was zdjęciem mojego makijażu u "charakteryzacji".

Przepraszam za tę "seksowną" minę xD
Wiele osób było zaintrygowanych moimi "ranami" i tym jak je zrobiłam. Nic prostszego! Korzystałam z przepisu Red Lipstick Monster. Gwarantuję udany makijaż i charakteryzację ;)

Natomiast dziś, jak wszyscy dobrze wiemy, mamy 1 listopada - Dzień Wszystkich Świętych. W czasie pomiędzy odwiedzaniem grobów bliskich oraz obiadem u rodziny, warto poświęcić chwilę na pewne refleksje, przemyślenia. Nad życiem. Nad naszymi bliskimi i tym jak w stosunku do nich postępujemy. Czy jesteśmy zgodni z samym sobą? 
Takie tam.. "bzdety". 
Ważne bzdety. 

A teraz zmykam do spania, bo jutro rano pomykam na siłownię.
Dobranoc ;)

2 komentarze:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!