poniedziałek, 18 maja 2015

Fallen Angels: Daniel & Luce

Cześć Misie :)
Jak zwykle, kiedy mamy taki ładny dzień to ja musiałam się rozchorować. Choć są też tego plusy, jak na przykład to, że skończyły mi się wymówki, z powodu których odwlekałam dodanie nowego postu.

Dzisiaj przybywam z rysunkiem :) Muszę przyznać, że jestem z niego zadowolona. Tym bardziej, że do stworzenia tej pracy zainspirowała mnie książka, którą jakiś czas temu przeczytałam. A raczej seria książek - "Upadli". Polecam ją wszystkim fankom fantastyki. Mnie ta historia skradła serce! Jest naprawdę przepiękna i ma cudowne zakończenie, a po drodze dzieje się tak dużo, że nie sposób się nią znudzić.

I tak oto poniższy rysunek przedstawia jej głównych bohaterów, czyli Daniela i Luce ♥

2 komentarze:

  1. Uwielbiam historie przeplatane fantastyką, ale tyle wydatków a ja wolę mieć to w pokoju, na półce. A rysunek świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham serię "Upadli" dopiero skończyłam czytać tom2 "Udręka". Zakochałam się w tej SERII <3

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!