piątek, 19 grudnia 2014

Coraz bliżej święta

Na początek.. Klimacik!

Ciekawe ile to już "wielkich powrotów" było na tym blogu? :P W każdym razie.. dziś mamy kolejny.

Nareszcie rozpoczęła się przerwa świąteczna, która w tym roku jest nadzwyczaj długa, co wyjątkowo mnie cieszy ^^ I nareszcie zmotywowałam się do dodania tutaj posta. Niestety, ale muszę przyznać, że moja wcześniejsza nieobecność jest spowodowana poniekąd lenistwem. Po za tym.. licealne życie mnie pochłonęło :P Nie tylko nauka, ale także spotkania czy też koncerty. Tyle się działo!

Ale dzisiaj jestem z powrotem tutaj. "w moim artystycznym świecie" xD 
I mam dla Was zdjęcia mnie, żeby przypomnieć jak wyglądam :P 

Stylizacja z dzisiejszego dnia, z wigilii klasowej :3 Założyłam bordową spódniczkę w kwiatki a do tego gładką czarną bokserkę. Na to narzuciłam sweterek w azteckie wzory, który niedawno dostałam c: żebym nie zamarzła założyłam też ciepłe zakolanówki. A na nogach mam creepersy ;)







A tu możecie zobaczyć prezent, który dostałam na wigilię :)
Ta czapka jest taka ciepła :3



Ubrania:
Czapka - Paper Cats
Sweterek - Stradivarius
Bluzka - H&M
Spódniczka - Zara

5 komentarzy:

  1. dodawaj więcej więcej postów w rajstopach:) są boooooskie:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile pogoda na to będzie pozwalać to chętnie ;) I dziękuję :3

      Usuń
  2. w zimę też mozesz nosić hihi :* nic sie nie stanie :) a prosze prosze, poprostu podziwiam twoją urode a zwłaszcza nózki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja za nimi nie przapdam :P

      Usuń
    2. własnie widac;D przeglądałem twoje pościki i dosyć czesto występują one :D

      Usuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!