środa, 5 listopada 2014

Die For Metal

Witam witam ^^
Dzisiaj ma dla Was post, który mógłby zaliczyć się do dwóch kategorii. Zaprezentuję Wam bowiem stylizację, której głównym elementem jest bluza "DIY".
Jakiś czas temu byłam na zakupach i w sklepie znalazłam stosunkowo tanią, zwykła, czarną bluzę. Od razu ją pochwyciłam z myślą o "spersonalizowaniu" jej. I tak oto powstał poniższy ciuch ;]
Do bluzy założyłam krótkie spodenki w pepitkę a do nich czarne zakolanówki. Na koniec założyłam granatowe creepersy ;)






Ubrania:
Kurtka - Promod
Bluza - Big Star + DIY
Spodenki - Stradivarius
Zakolanówki - Marylin


2 komentarze:

  1. Dlaczego tak długo nie dodajesz nowego posta? A co do stroju to rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i.. najnowszy post wszystko wyjaśnia. Poniekąd. ;)

      Usuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!