czwartek, 19 czerwca 2014

Kuchenne Inspiracje

Nareszcie wzięłam się za napisanie tego postu.  Może to, co teraz powiem będzie niezwykle błahym stwierdzenie ale jakże prawdziwym: kiedy czegoś nie robi się przez dłuższy czas, po prostu wychodzi się z wprawy i zapomina się jak to w ogóle robić. Tak było ze mną. Wcześniej słusznie dałam sobie spokój z blogiem ze względu na olimpiadę, a potem zamiast powrócić do regularnych postów, odkładałam to na coraz późniejszy termin aż znaleźliśmy się tu, gdzie teraz jesteśmy :P

Niestety od razu przyznaję się, że znowu zbyt długo tu nie zabawię, bo za około dwa tygodnie wyjeżdżam i siłą rzeczy będę miała ograniczony dostęp do blogu. W takim razie czas wykorzystać te dwa tygodnie najlepiej jak potrafię ;D

Koniec tego wstępu. Czas na kolejne "ogłoszenie". Zauważyłam, że ostatnio się nie rozwijam. A w każdym razie nie artystycznie. Zdjęcia robię bardzo rzadko i wychodzą byle jakie. Od bardzo dawna nic nie narysowałam. Nie! Tak nie może być. Wpadłam na pomysł, że przynajmniej raz w tygodniu będę spędzała jeden cały dzień z aparatem. Wybiorę sobie jakiś temat i przez ten dzień będę go realizowała a potem pokażę efekty na blogu.
Zeby nie było,żze to znowu tylko czcze gadanie, zaczęłam już wczoraj. Zobaczcie co ja tam znowu wymyśliłam ;P

KUCHENNE INSPIRACJE






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!