środa, 11 grudnia 2013

Trening czyni mistrza

Wielkim minusem zimy jest tak wcześnie zachodzące słońce, które praktycznie nie daje mi możliwości porobienia zdjęć. Wracam do domu koło 15 i zanim zdążę się trochę ogarnąć to jest już ciemno! I jak jak przy takim świetle mogłabym poćwiczenie moje "umiejętności"?

Kolejny dzień egzaminów próbnych za nami ; ] Miałam dzisiaj trochę więcej czasu i postanowiłam poświęcić go na pisanie opowiadania. Wczoraj wieczorem naszła mnie wena na świąteczne opowiadanie, więc zaczęłam je pisać. Pewnie trochę czasu zajmie mi wymyślanie tego. ciekawe czy się w ogóle potem odczytam. Tyle tam nakreśliłam : / No, ale mam nadzieję, że zdążę przed wigilią xD




A propo ćwiczenia umiejętności to ostatnio staram się nauczyć rysować poszczególne elementy twarzy


Póki co jako tako ogarnęłam oczy i ich ekspresję oraz trochę ćwiczyłam nosy. W planach miałam do końca tygodnia nauczyć się rysować usta, ale egzaminy próbne (i brak lekcji, na których zazwyczaj rysuję ;] ) trochę mi przeszkodziły. Ale mam jeszcze cały piątek ; ]

A teraz chyba spróbuję napisać coś jeszcze do mojego opowiadania ; )

Dobranoc ; )

1 komentarz:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!