czwartek, 21 listopada 2013

Bojówki ♥

Cześć Wam : ]

A więc bojówki c:
Pierwszy raz w ogóle pomyślałam, że mogłabym je mieć jakiś rok temu w górach, kiedy to zobaczyłam je na pewnej dziewczynie (oprócz miała na sobie zimowe buty, które też mi się spodobały, ale jak do tej pory nie znalazłam odpowiedników : / ). Dziewczyna ta wyglądała w nich naprawdę świetnie i sama zapragnęłam mieć takie spodnie. Ale mijał rok. Chodząc po sklepach nigdy nie widziałam tego typu spodni. No i cóż.. swoją drogą prawdziwych bojówek nie kupuje się przecież w sieciówkach :P Ale wiedziałam, że w normalnych luźnych spodniach, nie wyglądałabym dobrze.
No i nadszedł dzień, kiedy znalazłam obcisłe bojówki c:
Kieszenie na udach są mega funkcjonalne - wreszcie mogę nosić przy sobie telefon ^^ I ogólnie są super wygodne. Chodzi mi się w nich świetnie ; ]

No. ; ) Oprócz moich super spodni, tego dnia kupiłam też koszulkę, którą mam na zdjęciach c:
Kurtka to zeszłoroczny zakup, z którego jestem również bardzo zadowolona. Jest ciepła i bardzo dobrze w niej wyglądam ; ) A komin, który ogrzewa moją szyję kupiła mi jakiś czas temu mama c:






Ubrania: 
Kurtka - Stradivarius
Bluzka - Stradivarius
Spodnie - Zara
Buty - HD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!