piątek, 25 października 2013

Rebel Student

Cześć Wszystkim ; ]
Hmm.. dodam dzisiaj zdjęcia dość starej stylizacji. No może "stara" to przesadne słowo. Strój ten miałam na sobie na początku września (jeszcze z opuchlizną po zabiegu :/ ).

Wymyślając ten outfit chciałam go podpasować pod ówczesną nową zdobycz z secondhandu, czyli spódniczkę w szkocką kartkę. Założyłam do niej czarny t-shirt a na niego jeansową kamizelkę z ćwieka, którą tak btw bardzo lubię c: Kupiłam podczas wycieczki do Londynu i jestem z niej bardzo zadowolona. Strój uzupełniłam podkolanówki z wzrokiem w romby ^^ oraz bordowymi trampkami pasującymi do spódniczki ; )





Ubrania:
Kamizelka - Primark
Spódniczka - TailVeil (kupiona w SH)
Buty - NewAge

1 komentarz:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!