wtorek, 11 czerwca 2013

Malowanie i bańki mydlane

Hej Wam : ]
Ehh... cały dzisiejszy dzień spędziłam malując. Najpierw o jakiejś 9 zwolniono mnie i moją przyjaciółkę z lekcji, żebyśmy pomogły w robieniu dekoracji na bal 3 klas. W tym roku na balu motyw "Wenecja". Malowałyśmy to do 13 po czym wróciłam sobie do domu. Niestety tak naprawdę to był dopiero początek mojego malowania ; ) Już o 15 musiałam być z powrotem w szkole. Otóż to brałam udział w projekcie z plastyki, który polegał na pomalowaniu sali plastycznej. Oczywiście w "artystyczny" sposób ; ) Musze przyznać, że jestem całkiem zadowolona z efektów. dziś jednak nie mogę ich jeszcze pokazać. Jutro mam zamiar dodać zdjęcia, abyście mogli zobaczyć jak to wygląda ; )

A dzisiaj zdjęcia z pikniku, na którym byłam jakiś czas temu  ;)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!