sobota, 30 marca 2013

W krainie bajkowej mistyczności

Dzień Dobryy ^^
Ostatnio wzięłam się za porządki. I głównie sprzątałam foldery w komputerze :P Przez ostatnie kilka dni sortowałam dosłownie tysiące zdjęć. Udało mi się znaleźć w moich zasobach fotografie, których jeszcze nigdzie nie dodawałam. Naszło mnie na opublikowanie ich w dzisiejszym poście ; ]
No i tak oto dziś dodaję zdjęcia, które zrobiłam w zeszłym roku w arboretum ; )

Na początek.. tajemniczo zza drzewa przy magicznym stawie c:


Kwiatek na pierwszym planie a za nim dziesiątki pobratymców : )


Mur porośnięty mistycznym mchem..


Kora, mech, trawa.. niby rzeczy zwykłe a jak piękne!


No i czas na coś żywego! Zielona żabka w stawie : ]


Fantazyjna pajęczyna wpleciona między bajkowym mchem


Okna szklarni farbą popaprane... czy skrywają jakiś sekret?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!