czwartek, 14 marca 2013

Between studs and denim ; ]

Hyhy..
Idę zaraz House oglądać! Jej! Jak ja uwielbiam ten serial. Przez pewien czas sądziłam, że Skins są o wiele lepsi, ale kiedy znowu zaczęłam oglądać House... Nie ma porównania. House to House. Choć nie mogę powiedzieć. Skins również są niesamowici. Z początku wydaje się, że to głupawy serial o grupie nastolatków, którzy lubią imprezować.. ale z czasem okazuje się, że to wszystko ma drugie dno. Dobra, kończę mój wywód na temat seriali, jednocześnie zachęcając Was do obejrzenia ich!
A teraz.. mam dla Was zdjęcia stroju.. Robione tak trochę.. na szybko? I nie z myślą o dodaniu na bloga, ale  postanowiłam je tu wstawić : )




Kamizelka - Primark
Sukienka - Pull&Bear


1 komentarz:

  1. Wah you're cute :)
    I like your blog!
    Found you in Nadia Esra's follower list, maybe you want to take a look at my blog, too? :)
    http://lounarossa.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!