sobota, 5 stycznia 2013

Pomiędzy błękitnym porankiem a święcąca gwiazdami nocą

Dobry Wieczór ^^
Ciemno za oknem, nawet księżyca nie widzę. Ale właściwie nie ma, co się dziwić. Jest północ :P
W każdym razie mam dla Was dzisiaj post ze strojem : ]
Mam tu na sobie czarno-niebieską tunikę w kwiaty (z bufkami na ramionach ^^), którą włożyłam do spodni, aby wyglądała jak "zwykła" bluzka :P Do tego mam na sobie świecące spodnie i czarny, skórzany pasek ; ) Na nogach - jak możecie oczywiście poniżej zobaczyć - mam czarno-żółte obcasy ^^ Jest to moja ulubiona para obcasów (a mam ogółem 2 pary : D ). Huh.. nosząc je wreszcie jestem wysoka :P No i na koniec mam również kolczyki koła zrobione przeze mnie i naszyjnik znad morza ; ] ; )














Ciuchy:
Kolczyki - DIY
Naszyjnik - kupiony nad morzem
Tunika - Secondhand
Spodnie - Mohito
Obcasy - Venezia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!