niedziela, 25 listopada 2012

Złociste mlecze

Huhu! Za 10 minut będzie jutro :D:D
Przepraszam, że przez tyle czasu nie wstawiałam żadnych postów, ale skończył mi się limit dodawania zdjęć na bloggerze i musiałam poszukać innego hostingu itp, itp
W każdym razie dziś (a może już jutro? O.o) przedstawiam Wam zdjęcia, które zrobiłam ponad rok temu mojej kuzynce Justynie. Ach ta pora roku, która można na nich zobaczyć.. Tak inna od tej, którą mamy za oknem! Była to bowiem piękna  żółta wiosna! Bardzo podobały mi się łąki pełne mleczy. Wyglądały wprost bajecznie : ) Justyna też wyglądała bardzo ładnie na ich tle ^^ I zdjęcia, mimo że tak stare są chyba całkiem całkiem ^^

We włosach mych kwiat,
W ręku mlecz,
a w oczach radość nieopisana :D:D


Może mleczyka?

Na jaskrawym polu, żółtych.. mniszków lekarskich :D

Aż chciałby się przysiąść.. ; )


Ps. Przepraszam za słabą jakość zdjęć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!