poniedziałek, 10 września 2012

Moon Lady

Czy to nie piękne, że dwóch tak oddalonych od siebie ludzi, może w tym samym czasie patrzeć na tę samą rzecz i być nią zachwyconym?


Zaczęłam ten post "cytatem" kogoś kogo poznałam, kiedyś na czacie. Zachwycałam się akurat księżycem w pełni. Wyglądał niesamowicie i zaglądał do mnie przez okno. Piękny widok ; )

Pomysł na ten rysunek wymyśliłam jakoś przypadkiem. Jak zwykle w czasie mojej największej inwencji twórczej, tj. nocą zaraz przed zaśnięciem. To naprawdę intrygujące, że zawsze wtedy przychodzi do głowy tyle pomysłów! Chociaż.. ja często nudzę się nocą więc mam czas na wymyślanie takich dupereli :P

Dobra... no to... Jak Wam się podoba? : ]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!