niedziela, 16 września 2012

Grey doesn't mean shy

Witam w ten jakże koniec weekendu..
A więc wczoraj byłam dość zajęta i nie udało mi się dodać postu, ale dziś już nie miałam tylu zajęć  ^^.
A więc.. Na zdjęciach stylizacja, którą miałam jakiś tydzień temu : ). Mam tutaj moją upragnioną nausznicę! Od kiedy dowiedziałam się jak nazywają się tego typu kolczyki, chciałam je mieć. I wreszcie kupiłam : D Do tego założyłam niedawno odkrytą w szafie mamy bluzkę na ramiączka i szorty w pepitkę : ] Oraz jedne z ulubionych trampek. Na sam koniec... podkolanówki : )






Nausznica - allegro
Naszyjnik - zakupiony w Kołobrzegu
Bluzka - aktualnie nie pamiętam
Szorty - Stradivarious
Podkolanówki - nie wiem : )
Trampki - NewAge


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!