niedziela, 19 sierpnia 2012

Gdybym miała wybrać morze czy góry wybrałabym jeziora!

Cześć Wszystkim ; )
Właśnie (a konkretniej wczoraj) wróciłam z Mazur i jak obiecałam zrobiłam dużo zdjęć ; ) Przez tydzień pływania na jachcie dużo się działo, ale ogółem bardzo mi się podobało. Co prawda przez parę dni wiało mocniej i na Mamrach (na których wtedy byliśmy) był taki trochę "mini-sztorm". Na szczeście nic się nie działo i już po jakiś dwóch dniach znów była ładna pogoda. 
Dobra. Czas na zdjęcia. Dziś zdjęcia przyrody ; )




Cumowanie w dziczy - jak w raju!

Makro kwiatka a tu biedronka! 

 Bajkowe "haszcze" na tle jeziora!

Mostek w nieznane

Ktoś kiedyś zaparkował a potem zapomniał odebrać! :D

Opuszczony port, a jak pięknie wyglądał.

Bardzo podobał mi się ten dwumasztowiec

Gdzie kończy się niebo a zaczynają się Mazury?

Ostoja spokoju = Mazury


Na dziś to byłoby na tyle, choć chętnie popisałabym jeszcze o tym jakie to Mazury są wspaniałe. Ciche, piękne, nieodkryte... idealne! Bardzo lubię tam jeździć i robię to od dawna. Nie zamierzam także przestawać. No, ale koniec tego, bo Was zanudzę. 
No to.... do jutra! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!