piątek, 18 kwietnia 2014

Wielkanoc

Dziś krótko, zwięźle i na temat ;)


Wesołych Świąt Wielkanocnych
Smacznego jajka i Mokrego Dyngusa ^^
(Jeśli o mnie chodzi to liczę na pierwszy od kilku lat prawdziwy śmingus dyngus :P)


Uwierzycie, że rok temu na Wielkanoc był śnieg?

Poniżej taki tam świąteczny rysunek ;)

wtorek, 15 kwietnia 2014

Photo Day

Dzisiaj będzie "zdjęciowy" post z mnóstwem efektów specjalnych :D
Wiem, że i tak zawsze nadużywam efektów przy obróbce zdjęć (wydają się ładniejsze :P), ale dzisiaj to już przeszłam samą siebie (choć w sumie to wciąż w granicach dobrego gustu). A to dlatego, że cały dzisiejszy dzień pstrykałam foty. Zobaczycie dzisiaj taką fotograficzną historyjkę mojego dnia ; ) No i żeby to jakoś wyglądało nawaliłam jakiś "procesów krosowych" "lat 60" czy "cinema scope". No.. to zaczynamy ; D


Kapcioszki c: Takie ciepłe

Pobudka... Mam rekolekcje (i to na 11), więc powinnam obudzić się mniej więcej w ten sposób:

Ale i tak wyglądało to.. tak:

A to takie tam zielsko w mojej łazience
ładne c'nie? :D

 taa.. tak bardzo w połowie uschnięte :P

Umyta, ubrana, ogarnięta.. Czas na śniadanko c:


Kolejne kwiatuszki c:
żonkile, narcyzy.. jedne z moich ulubionych : )

No to czas na podróż życia:
całe 1,5km do Kościoła ; ]

Wychodząc z domu zastałam okropną deszczową pogodę.
A oto, co zobaczyłam po powrocie: 

Aż chce się uśmiechnąć, czyż nie? :)

Artystyczne kluski z kantem,
czyli mój obiad ; D

Tea Time!
But first! Let me take a selfie (tak jakby :D )

I mój świetny kubek ♥

Tablica z różnościami
To, co widzice w jej lewym górnym rogu to wulkan, który ma już przeszło..4 lata (?)

Um... resztę dnia, czyli około 3, 4 godziny, oglądałam Full Metal Alchemist Brotherhood - świetne anime <3 p="">

No i kiedy mama wróciła, uświadomiła mnie, że jutro tata ma urodziny
Ups.. oczywiście jeszcze kilka dni temu o tym pamiętałam, ale dzień przed to już nie..
No i trzeba było jakąś kartkę stworzyć : )

W międzyczasie wypiłam jeszcze jedną herbatkę ; D

No to na tyle
Lecem obejrzeć jeszcze jeden odcinek FMA
A jutro "gala" podsumowująca wojewódzkie konkursy ^^

niedziela, 13 kwietnia 2014

Don't judge by what U see

Ja się wciąż kuruję ;)
A na zdjęciach stylizacja ;D

W obliczu nowej mody, która napiera na nas w sklepach, przypomniałam sobie o moich ogrodniczkach. Jeans właśnie w takim wydaniu ostatnio zagościł w wielu sieciówkach. Ja, mam je już od kilku lat i muszę przyznać, że są bardzo wygodne. Przepasłam je paskiem z ćwiekami, a pod spód założyłam szarą bluzkę z rękawem 3/4. Na wierzch, natomiast zarzuciłam czarno-białą koszulę w kratę. Na nogach, żeby nie było za smutno - granatowe legginsy oraz trzewiki w tym samym kolorze ;)

Od razu ostrzegam, że te zdjęcia to jeden wielki FAIL :p

No np. tutaj: z grzywką na twarzy :P


A teraz cała kolekcja z zamkniętymi oczami :P




Ciuchy:
Koszula - reserved
Ogrodniczki - "Fares" 
 lol znalazłam je w szafie na działce :D + DIY
Buty - Venezia





sobota, 12 kwietnia 2014

"Wiosna"

No i mnie dopadło. Przeziębiłam się :c Akurat teraz, kiedy będziemy mieli rekolekcje i święta : / Nie pamiętam już kiedy ostatni raz byłam na tyle chora, żebym musiała leżeć w łóżku. Jak już to miałam katar, który po tygodniu mijał. Ehh :P

Rysunek poniżej jest na konkurs pt "wiosna". Nie miałam na to pomysłu. Najpierw chciałam zrobić coś zupełnie innego, narysować portret i jakoś go dostosować, żeby wyglądał jak pejzaż. Niestety się nie udało.. Zrobiłam coś takiego. W niektórych miejscach podobają mi się przejścia kolorów, ale ogółem i tak coś jest chyba nie tak : /

Dobra, idę się zdrzemnąć ; )



środa, 9 kwietnia 2014

Pink Spring

Miał być post, więc jest ; ]
Zdjęcia kwitnących jabłoni chciałam zrobić już od kilku lat. Ale jak do tej pory zawsze się spóźniałam :P Tego roku udało mi się trafić na idealny moment jeśli chodzi o porę roku, ale gorszy jeżeli chodzi o światło. Część zdjęć robiłam w sobotę o świcie, a część we wtorek o zachodzie :P Ahh ta "złota godzina".. chyba robię coś nie tak, albo trafiam na nieodpowiednie dni.
Jak możecie się domyślić, nie jestem zbyt zadowolona z tych zdjęć. Może spróbuje jeszcze w przyszłe dni. Muszę próbować.
Co do poniższych - ahh te programy graficzne i efekty :P








wtorek, 8 kwietnia 2014

FacePalm

"Brak czasu Brak czasu Brak czasu"
Mogłabym się tak tłumaczyć, ale gówno prawda! Mam mnóstwo czasu, ale wykorzystuję go w nieodpowiedni sposób. Jestem leniwa i nieogarnięta. Rozumiem - 1 tydzień - tym bardziej po olimpiadzie -odpocząć, mieć na wszystko wyj***ne, ale to się już ciągnie trzeci tydzień! Ten post miałam dodać w sobotę a dzięki Bogu jest już wtorek (a pewnie i tak opublikuję to w środę).
Najpierw tłumaczyłam to sobie brakiem weny, siły... Chęci mnie chwilowo opuściły. Czas się zmotywować i wziąć do roboty!

"Na szczęście" przez te trzy tygodnie nagromadziło mi się sporo outfitów, kilka zdjęć i całe mnóstwo niedokończonych rysunków. Od tygodnia próbuję skończyć portret robiony akwarelami. Kuurde no. Zaczynam wkurzać samą siebie -.-

Tak myślę co by Wam tu dzisiaj pokazać. Mam niby jakieś foty, ale prawdę mówiąc średnio jestem z nich zadowolona. Muszę przemyśleć wszystko. Ustalić plan działania i pójść chociażby porobić te zdjęcia!

Dobra.. na dziś wystarczy. Pewnie i tak mało kto przez to przebrnie.
Na dziś pozostawię po sobie tylko FACEPALM


Dziękuję
Dobranoc
Oczekujcie postów 
(może to mnie zmotywuje?)

niedziela, 23 marca 2014

American School Girl

Wiosna, wiosna, wiosna c:
Nieważne, ze dziś znowu jest ponuro :P
W piątek nie było.
Dzięki temu mogłam nareszcie założyć mój nowy nabytek, czyli jeansowo-"skórzaną" kurtkę od Pull&Bear ; D Taka bejsbolówka. Jest super! Oprócz miałam na sobie jeansowe szorty z dziurami, sweterek z jednorożcami i Martensy ; ] A na koniec dodałam czapkę z naszywką z serduszkami : )
So skate xD




Ciuchy:
Czapka - ymm.. rynek + DIY ; )
Kurtka - Pull&Bear
Sweterek - Zara
Szorty -  Pull&Bear
Buty - Dr. Martens